Turizm sektörünün haber kaynağı Turizm Haber Merkezi'nin haberine göre temelleri 1996 yılında, Galatasaray Lisesi'nde okuyan 3 arkadaşın bir okul gezisinde 'Biz daha iyisini yaparız' fikriyle atılan; bir organizasyon şirketi olarak kurulup 2002 yılında kurdukları turizm şirketine evrilen; dijital alandaki öngörü ve vizyon ile 2004 yılında yayına başlayan Türkiye'nin turizm seyahat alanındaki ilk dijital girişimlerinden biri olan Tatilsepeti, 20. yılını eğlenceli bir reklam kampanyasıyla taçlandırdı.
TV ekranlarında dönmeye başlayan, '20 yılı aşkın süredir tatil yapıyoruz' sloganı izleyenleri güldürecek bir senaryoyla işlenen ve Antalya'da çekimleri yapılan; kumsallar, oteller, restoranlar, macera parkurları Tatilsepeti'ne her yer ofis anlayışıyla kurgulanan filmde tatilsepeti çalışanlarının, 20 yılı aşkın süredir misafirlerine en iyi tatili yaşatmak için harcadığı zorlu çabaya dikkat çekiliyor. Yeni nesil seyahat kavramı workation'a da gönderme yapılan filmde; Tatilsepeti çalışanları ellerinde puanlama tabloları ile harıl harıl, pür dikkat en iyi tatil için çalışırken görülüyor. Biri jakuzide suyun sıcaklığını ölçerek böbreğe iyi gelip gelmediğini test ediyor; bir diğeri lezzet gustoluğu yapıyor, başka biri kum analisti edasıyla kum inceliğini ölçüyor. Bir başkası gittiği ücra bir adanın yerlisine selam gönderirken, bir başkası yerel eğlenceleri deneyimliyor.
Marketing çalışmalarıyla dikkat çeken Türkiye'nin en iyi tatil sitesi ve online seyahat acentası Tatilsepeti; geçtiğimiz sene yapmış olduğu CGI çalışmasıyla dikkatleri üzerine çekmiş, sektöründe bu alanda öncü olmuştu. İlk sloganı 'Hepimiz tatil için çalışıyoruz' ile çok konuşulmuş; akıllarda yer etmişti. 20. Yıl sloganı da, bu ilkini adeta tamamlar nitelikte oldu. Tatilsepeti 20. Yıl reklam filminde 'Türkiye’nin alanında öncü ve lider kuruluşlarından biri olarak 20 yılı aşkın süredir tatil yapıyoruz. Biz Tatilsepeti'yiz. Tüm çabamız sizler için en konforlu en güzel tatilleri yapmak. Dünyanın her yerinde yepyeni keşifler yapmanızı, en iyi lezzetleri tatmanızı sağlamak. Bütçeleri ve talepleri ne olursa olsun milyonlarca misafirimize hayallerindeki tatili yapmaya devam edeceğiz.' mesajı verildi. 20. yıl kampanyası kapsamında castın yanı sıra Tatilsepeti'nin 20 yıldır en iyi tatil için emek veren gerçek çalışanları da yer aldı.
En geniş ürün seçeneği, en doğru bilgi, en uygun ödeme koşulları ve yüzde 100 memnuniyet odaklı yaklaşımıyla misafirlerine mutlu bir tatil alışverişi deneyimi sunma hedefiyle hizmet veren Tatilsepeti bugün yıllık 27 milyonu tekil, toplamda 67 milyonun üzerinde ziyaretçi sayısıyla Türkiye'nin önde gelen turizm portalı konumunda. Yurt içi online satışta sektörün öncülerinden olan tatilsepeti.com, 2009 yılında yurt dışı tatil satışına başladı.