Ucuz uçak bileti almak isyetenlerin sıklıkla tercih ettiği Pegasus Havayolları aslında düşünüldüğü kadar da ucuz değil. Barcelona'dan Ankara'ya dönüş için Pegasus Havayolları isimli şirketten uçak bileti satın alan ancak aldıklarına pişman olan balayı çifti B.B. ve Ş. O. B. başlarına gelen akıl almaz olayları, kabusa dönen uçuşlarını ve yaşadıklarını sektörün haber radyosu Turizm FM'e anlattılar.
Alldıkları biletin 1 adet 8 kg kabin bagajı ve 1 adet 20 kg bavul hakkı içerdiğini, alışveriş yapacakları için biletlerin 1 tanesine 10 kg daha ekleme yaptıklarını söyleyen balayı çifti B.B. ve Ş. O. B. çifti yaşadıkları akıl almaz olaylar silsilesini şu ifadelerle anlattı:
''Barcelona'daki 2. terminale check-in için geldiğimizde 6 kg fazlamız çıktı ve Pegasus uygulaması üzerinden 5 kg daha bagaj hakkı satın almak istediğimizde ne hikmetse uygulama çalışmıyordu. Check-in esnasında 6 kg fazla bagaj için 72 Euro para ödedik. Toplam 16 kg fazla bagaj için ödenen ücret ile Pegasus THY ile aynı hesaba geldi. THY'de elit statüsünde olduğumuz için bileti THY'den almış olsaydık en azında barcelona 1. terminalden uçacak, hem Barcelona hem de Sabiha Gökçen'de lounge hizmetinden faydalanacaktık. Beklemelerde de cebimizden para harcamak zorunda kalmayacaktık. Neymiş ucuz mal alacak kadar zenginmişiz. Gelelim BCN – SAW uçuşuna. Kabin bagajının biletimize dahil olduğunu yukarıda belirtmiştik. Bizim kabin bagajımız yoktu ama bilgisayar ve el çantamız vardı. Ona rağmen boarding esnasında el ve bilgisayar çantalarımızı koltuk altına koymamız istendi. Uçuş ekibine itiraz edince hafif bir gerginlik yaşandı. Parası ödenmiş kabin bagajı yerine el veya bilgisayar çantası koyma hakkımızı kocaman paketler için engellemeye çalıştılar. Kocaman paketler ücretsiz demek oluyor bu.''
Uçuş esnasında bir küçük su bile verilmediğini, neredeyse 4 saatlik uçuşta 33'lük Damla suyu 2.5 Euro fiyattan (yaklaşık 84 TL) satmanın soygunculuk olduğunu, Ankara'da 19 litrelik damacana suyun 82 TL olduğunu kaydeden balayı çifti B.B. ve Ş. O. B. şöyle devam etti:
''Rezalet SAW havaalanında devam etti. Ankara aktarması için boarding saatine yakın kapıya geldik. Alanda kapı değişikliği anonsu yapıldı ama kapı görevlileri kapının değişmediğini söyledi. Uçuş saati geldiğinde ise mevcut uçakta arıza olduğu, uçağın değiştiğini ve başka kapıya gidileceğini sadece Türkçe anons ettiler kapıdan. Yeni kapıya gittik ve kaotik bir boarding işlemi sonucunda otobüslerle uçağa götürüldük. Yine kaotik bir uçağa yerleşme sonucunda önden bazı yolcuların uçaktan inmeye başladığını gördük. Baktık herkes iniyor biz de indik. O arada kabin görevlisine niye hiçbir şekilde uçak içi anons yapılmadığını sorduğumuzda bir cevap alamadık. Boarding yaptığımız kapıya otobüslerle geri getirildik. Yine hiçbir açıklama yapılmadan bir süre bekledikten sonra yetkili görünümlü bir Pegasus çalışanı Türkçe olarak açıklama yaptı. Kendisini uçakta yabancı yolcular da olduğunu ve hem Türkçe hem de İngilizce olarak anons yapılması gerektiği konusunda uyardık. 5 dakika sonra konu ile ilgili anons yaptılar sonra da yine otobüsle başka bir uçağa götürüldük. 2 saatlik rötarla Ankara'ya ulaştık. Ankara'da körükte dış hat bağlantılı yolcuların otobüse binmesi uyarısı her zamanki gibi Türkçe yapıldığı ve doğru düzgün yapılmadığı için bazı yolcular iç hatlardan dışa hatlara bagaj almak için geri dönmek zorunda kaldı.''
Sadece çanta veya kabin bagajı ile iç hat uçulmayacak ise bir daha Pegasus'u akıllarından bile geçirmeyeceklerini belirten balayı çifti B.B. ve Ş. O. B. Pegasus Havayolu isimli şirketten ucuz diye bilet almanın tam bir pişmanlık olduğunu ifade ettiler.