Turizm sektörünün haber kaynağı Turizm Haber Merkezi'nin haberine göre turizmin başkenti Antalya Belek'teki 5 yıldızlı otelde klimaların çalışmamasına tepki gösteren müşterinin otel yönetimini protesto ettiği anlar sosyal medyanın gündemine otururken odasındaki yatağı otelin en serin yeri olan restorana taşıyan müşteri otel yönetimiyle de tartıştı.Antalya Belek'te faaliyette olan 5 yıldızlı Fun Sun Family Life Belek isimli tesisteki odasındaki yatağı müşterilerin yemeklerini aldığı kısma taşıyarak otel yönetimine tepkisini gösteren vatandaş otelin bazı kısımlarında 20 saattir klimaların çalışmadığını belirterek farkındalık yaratmak için bu yolu seçtiğini belirtti. Sesini çıkaranların probleminin çözüldüğünü belirten otel müşterisi X sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:''Teknik müdürle görüşmek istedim görüşmedi. Herhangi bir yetkili karşıma çıkmadı. Ben de en serin yerin yemekhane olduğunu gördüm. Ve yatağı yemekhaneye serdim. Otelde dün geceden beri klimalar bozuk, bağıran çağıran bir Rus turiste oda verdiler. Ben tamam tamam dedikçe sessiz kaldılar. Saatlerdir bir yetkili ile konuşmak istiyorum yok dediler. Ben de yemekhaneye yatak attım. Bütün yetkililer genel müdür dahil başıma toplantı. Videosunu paylaşacağım. @Etstur ve Fun&Sun Family Life Belek konuya dair çözüm üretmediler.''Otel müşterisinin protestosu diğer müşterilerin de dikkatini çekerken vatandaşın başına toplanan otel yönetimiyle müşterinin yaşadığı tartışma anları sosyal medyada viral oldu.
Gündem
Yayınlanma: 19 Temmuz 2024 - 23:04
Güncelleme: 02 Ağustos 2024 - 19:59
Fun Sun Family Life Belek otelde klima rezaleti! Restoranın ortasında yattı
Belek'teki lüks bir otelde klimaların çalışmamasına tepki gösteren müşterinin otel yönetimini protesto ettiği anlar sosyal medyanın gündemine oturdu.
Gündem
19 Temmuz 2024 - 23:04
Güncelleme: 02 Ağustos 2024 - 19:59
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir